NEW IN | FORREST & BOB




Yay! WEEKEND og hermed 1 uge tilbage til ferien starter! Nøj hvor bliver det lækkert! :)

Idag har jeg været i København med en veninde. Vi tog da lige et smut forbi Forrest & Bob jule-lagersalget, hvilket viste sig at være temmelig vellykket. Jeg kom nemlig hjem med 2 nye sæt undertøj, som jeg er virkelig glad for. Jeg skulle kun af med 400 kr. hvilket vil sige at 1 del koster 100 kr. og det gælder også tanktops, shorts, trøjer mm. Undertøjet er så sexet, tøset og frækt på sin helt egen måde og skiller sig virkelig ud fra andre undertøjs kollektioner. Love it!

Have a nice weekend | Jessica

17 kommentarer:

  1. Åhh hvor ser det også lækkert ud! Træls der er SÅ langt til hovedstaden. Krydser fingre for at der snart kommer sådan et lagersalg til Århus ;)
    God fornøjelse med undertøjet!
    Hilsen www.vinterfryd.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da godt nok ærgerligt! Håber også for dig at de kommer til Århus og ellers må du holde øje med deres online shop :)

      Mange tak<3

      Slet
    2. Ja det kunne være jeg lige skulle kigge der forbi i januar ;)
      Glædelig jul

      Slet
    3. Det burde du gøre :)

      Glædelig jul!

      Slet
  2. Jeg kan kun give dig ret. Blonde undertøj er utrolig sexet og lækkert!
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Virkelig fed blog! er blevet fast læser, vil du evt. give et kig tilbage? (:
    http://sortestiletter.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. var os forbi deres lagersalg, kom også hjem med et sæt undertøj
    det er simpelthen så fint og feminint!

    kig endelig forbi min blog, har en konkurrence kørende!
    http://www.nanapankalla.dk/2012/12/jule-konkurrence-godtepose.html

    / Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! :) Hvor dejligt at du også fik fat i et sæt!

      Slet
  5. Det bliver du glad for :) Forrest and Bob laver noget af det lækreste undertøj. Det som bare smelter på kroppen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er allerede meget tilfreds! Det er SÅ lækkert :)

      Slet
  6. Blonde undertøj er sexy as shit :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  7. Ej noget lækkert undertøj! Jeg elsker den slags tynde blonde undertøj :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    Har Stine A giveaway på bloggen, hvis du er interesseret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig! Det er bare super lækkert :)

      Knus Jessica

      Slet
  8. Ejj, det er jeg kun meget misundelig på... :)

    Skøn blog du har - jeg er fast læser!

    Hannah
    ilikemondays.blogspot.com

    SvarSlet