SAY HELLO

Først og fremmest velkommen til min helt nye blog ADICTERS! Jeg hedder Jessica og jeg er 16 år. Jeg er studerende og går i skole på handelsskolen i Hillerød. Blogs begyndte at få min interessere for ca.2 år siden. Siden har jeg været afhængig af denne helt unikke verden. Jeg er specielt vild med blogs såsom Passion for Fashion, Kenza, Tuula, Fashionvibe og selvfølgelig mange andre "amatør" blogs. Jeg har selv forsøgt med en blog før, jeg var dog hverken tilfreds med navnet eller layoutet.. derfor starter jeg nu på en frisk! Navnet adicters er et ord jeg selv har opfundet (har i hvert fald ikke hørt det skulle eksistere) og minder egentlig lidt om ordet addiction som inspirerede mig. Jeg håber at i vil tage rigtig godt imod min blog! Jeg glæder mig i hvert fald til at komme rigtig igang med at blogge og jeg har en masse fede idéer og projekter.

Hugs | Jessica 

4 kommentarer:

  1. Jeg faldt tilfældigvis over din blog, og kan se du også er ny i "blogland", på trods af, at du tidligere har blogget før :)

    Jeg tænkte på, om vi skulle følge hinanden? :)
    Du kan da tjekke min blog, og se om du kan lide den, hvis du har lyst. Det ville betyde rigtig meget!

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er startet helt fra bunden igen og det er bare super dejligt når man så ved at nogen læser éns blog :)
    Det er godt at høre fra dig og jeg vil selvfølgelig kigge forbi! :)

    Knus Jessica

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis!
      Tusind tak fordi du ville tjekke min blog og følge mig - Det betyder så meget!! :)

      Knus Louise

      Slet
  3. Hihi, så er vi sammen om det ;)
    Og self. vil jeg følge med din blog er så fin! :)

    Knus

    SvarSlet