GREY SNAKE PRINT SHIRT | PULZ JEANS



Idag har jeg tilbragt hele min dag med mommi, hvilket har været utrolig hyggeligt! Kender i ikke det når man bare har brug for at få snakket en masse ting igennem med en man kender rigtig godt og en som ved lige præcis hvordan man føler? Det gør jeg i hvert fald og i det tilfælde er min mor helt sikkert et oplagt valg. Jeg er så glad for at have sådan et forhold til hende! Nok om det.. Jeg fandt idag denne fine slange prints skjorte fra Pulz Jeans - hvis i ikke kender til mærket kan i kigge forbi her Pulzjeans.com ! Jeg er helt vild med mange af deres specielle trøjer, skjorter, bukser og jakker. Tror at det kunne være nogle lækre items at have i skabet når foråret snart kommer til Danmark. Desuden var skjorten noget af et fund, den var sat ned fra 400 kr. til 50 kr. så den skulle jeg bare have med hjem.

| Jessica | 

10 kommentarer:

  1. Den er SUPER flot! Jeg elsker Pulz, de har simpelthen de lækreste ting :-)
    Sikke et godt fund!

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er jo et røverkøb! ;) - Helt enig<3

    SvarSlet
  3. Elsker virkelig din blog!
    Bliv ved med det gode arbejde :-)

    Vil du følges? Så tag et kig forbi min blog.
    - demeurezforts.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de søde ord! Vil jeg helt sikkert også :)
      Kigger forbi din blog<3

      Slet
  4. Heeeej :)
    Det er en virkelig fin blog du har! Jeg er blevet fast læser, måske du har lyst til at tage et smut forbi min blog? :) siimonefriis.blogspot.com

    Knus Simone <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er jeg virkelig glad for<3
      Self. har jeg lyst til at smutte forbi din blog :)

      Knus<3

      Slet
  5. Jeg er helt vild med slangeprint! Så flot :)

    Du har været fast læser på min gamle blog. Jeg har lige startet en ny blog.
    Måske du vil følge med der?
    http://dailyfashion-dose.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så lækkert! :)

      Kigger da lige!<3

      Slet
  6. I really like it!!! <3
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    SvarSlet