OUTFIT | STUDDED BRA


Her er et lidt anderledes outfit billede taget indendørs, da det nok ville blive lidt for koldt udenfor. Jeg tænkte at jeg ville vise et eksempel på hvordan jeg vil bruge min diy bh, som jeg bloggede om her. Den er fedest i kombination med den dybe ryg, så jeg får nok først for alvor brugt den her til sommer. Derfor må sneen rigtig gerne forsvinde og temperaturen stige!
Bh'en kan også bruges i kombination med en festlig eller sommerlig kjole. Har før brugt den under en gennemsigtig skjorte med et par stramme jeans og det fungere også rigtig godt.

8 kommentarer:

  1. Ser virkelig godt ud!
    Super fedt billede! (:
    Kig forbi hvis det lyster :)
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Super flot:)
    Håber du vil tjekke min blog<3

    -Caroline
    http://shithappens2us.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Caroline<3 :)
      Det vil jeg med glæde ;)

      Slet
  3. Det ser super fedt ud!

    xoxo
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fedt billede! Det ser virkelig cool ud med den bh :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!<3 det er jeg glad for at du synes ;)

      Slet