ROOM DETAILS

Jeg har aldrig rigtig vist jer mit værelse, eller i det hele taget et par detaljer fra det.. Så jeg tænkte at det var på tide nu! Har taget et par billeder af mine yndlings detaljer.. jeg er særligt vild med mit hjemmelavede tøjstativ som i ser lige ovenfor! Grunden til at jeg udelukkende har valgt at hænge lyst tøj på den, er at det får mit værelse til at se større ud, hvilket er virkelig dejligt. Derudover er jeg generelt bare vild med sølvfade, de ser så elegante ud :)
Har i en yndlings detalje?

23 kommentarer:

  1. Er virkelig misundelig på dit "tøjstativ"! Synes det ser mega fedt ud når man bruger sådan en stor gren. Har også set et hvor grenen var malet hvid. Så også nice ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har også set det med en hvid gren! Det ser super fint ud :)

      Slet
  2. super flotte detaljer, ser ud til at være et rigtig smukt værelse!

    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. wow wow wow! jeg elsker din indretning og detaljerne! vildt cool! og rigtig inspirerende indlæg! elsker dit tøjstativ! :-)

    kig forbi og smid en kommentar - beautymorebeauty.blogspot.dk

    Knus Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak signe! Det er jeg rigtig glad for at du synes :)

      Knus<3

      Slet
  4. Er bare så stor fan af din blog! :DD Elsker også dit værelse, åh det er bare lige mit drømmeværelse med sølvfadende og tøjstativet er jo til at dø over! Du har lige givet mig mega god inspiration til hvad jeg kan gøre med mit værelse! :D

    Kig gerne forbi: http://sortestiletter.blogspot.dk/ (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du dejlig! :) Jeg er rigtig glad for at du er blevet så inspireret :)

      Knus<3

      Slet
  5. Sikke nogle fine detaljer!

    /knus
    fifteenyiyang.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Fine deltaljer!

    Tænkte på om du ikke kunne tage nogle billeder længere væk fra? For eksempel af det bord hvor du har alle de der ting stående, hvor din seng står og sådan. Bare så jeg får lidt inspiration til mig eget, vil gerne have der skal ske noget nyt nemlig. Så altså, dit værelse set i billeder?

    Håber du vil overveje det!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)

      Det vil jeg self. overveje. Vil se på det når jeg kan få tid til det.

      Knus<3


      Slet
  7. Mange tak! Det er jeg glad for :) Jeg kigger forbi<3

    Knus Jessica :)

    SvarSlet
  8. Hold da helt op en fed blog du har dig her!
    Er helt vild med den!
    Håber du vil tjekke min blog ud - måske kan vi følges?
    Emiliewang.blogspot.dk

    Kys

    SvarSlet
  9. Wow - sikke fine detaljer, du må have et fantastisk dejligt værelse. :))
    Lyst og styr på tingene. ;))

    Knus<3
    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, jeg er ret glad for det lyse ;)

      Knus<3

      Slet
  10. Hvor er dit værelse fint! Jeg tænkte på om jeg må bruge dit værelse i mit "Room Tour"-projekt? Du kan læse de øvrige indlæg i dette projekt her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/search/label/Room%20Tour og hvis det fanger dig, kan du sende en mail på mariejosiasen@hotmail.com med de billeder og den tekst du gerne vil have med i indlægget:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det skal du være meget velkommen til ;) Det er nogle super fine indlæg du har lavet<3
      Jeg vil sende en mail til dig ;)

      Knus Jessica!

      Slet
  11. Hvor ser det lækkert ud! Dejligt lyst :)

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet