STREET STYLE A/W

Så har vejret da for alvor taget en drejning.. det er blevet halv køligt, det regner og det er for det meste gråt. Jeg har allerede lyst til bare at hoppe i mit dejligste, varmeste og ikke mindst bløde efterårstøj. Jeg har derfor søgt lidt rundt, og fundet et par sindsygt lækre efterårs/vinter styles. Kan næsten ikke vente med at få shoppet et par fede items til den kommende sæsons garderobe. Det er i hvert fald 100 % sikkert at jeg skal have mig en rigtig fluffy vinter jakke.
Er i også begyndt at hoppe i det varme tøj?<3

14 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fede outfits!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig fede og inspirerende outfits alle sammen! <3

    emiliedybro.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hey there, love the leopard print coats!
    I really love your blog and it’d be great if we followed each other. Let me know on my blog? Thanks, much love Sarah x

    sarahamyruth.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. I really like that coat too ;)
      I'll visit your blog<3

      Slet
  4. Hej! du følger mig og Julies blog og vi har sat en spørgerunde op nu hvor du kan spørge om alt!

    kys // mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Så småt :)

    Jeg har et giveaway kørende, kig gerne forbi og deltag ;)
    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/2013/09/giveawaaaaay-jeg-er-sa-spndt-over-at.html#comment-form

    /Hannah

    SvarSlet
  6. Vildt lækre streetstyles! Må ud og anskaffe mig en pels jakke med det samme.

    juliekirkeby.blogspot.dk

    SvarSlet