GAG.DK

Da jeg gik ud af 9.klasse for lidt over et år siden, bestilte jeg mit sidste-skoledags-kostume på Gag.dk. Faktisk var jeg iført det stuepige-kostume, som i kan se på collagen - utrolig frækt (jeg ved det, hihi).  Hvis i ikke kender til gag.dk i forvejen, så kan jeg fortælle at det er en hjemmeside, som har et stort udvalg af kostumer, parrykker, masker, hatte og meget mere til enhver festlig anledning. Jeg synes generelt, at det kan være svært, at finde lige præcis det man gerne vil have, men det er ikke noget problem på gag.dk. Personligt er gag faktisk den eneste side, som jeg kender til med så stort et udvalg af kostumer. Ud over dem i ser på collagen, har de også nisse kostumer, hippie-kostumer og andre sjove kostumer som bananer, pruttepuder (min 2.prioritet til sidste skoledag, haha) og de populære skin suits. Sådan lidt omkring deres service, kan jeg fortælle, at de har hurtig og sikker levering (til dem som bestiller det i sidste øjeblik), de har 14 dages returret og prisgaranti. Smut forbi og se deres kæmpe udvalg på deres online-shop her.
- Bare et lille fif til temafester og jer der evt. ikke er gået ud af 9.klasse eller gymnasiet. 


Sponsoreret indlæg.



6 kommentarer:

  1. Kunne være jeg skulle kigge derind, når jeg skal ud af 9. til sommer! :-)
    Kig gerne forbi -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det burde du gøre! De har det hele ;)

      Knus Jessica<3

      Slet
    2. Vil jeg helt klart gøre! :-)

      Slet
  2. Tog lige en runde derinde, synes virkelig banan kostumet er genialt - haha <3

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet