HOT & HEALTHY

Idag har jeg tænkt mig at vise en lidt mere personlig side af mig selv. Jeg synes nemlig at det er på tide at jeg fortæller lidt om min træning, kost og holdning til hele idéen bag træning. Mange går op i deres krop og udseende og kroppen er et meget omtalt emne. Nogen ligner modeller, mens andre er pumpet osv - men vi er IKKE alle ens. Det er sådan at en del piger ser op til modeller fordi de er smukke og tynde.. det er bare vigtig at man ikke sulter sig selv, for så er det jo ikke længere sundt. Der er også dem som ikke kan tage på men bare kan æde og æde.. Jeg har selv haft et meget højt stofskifte og jeg har spist virkelig usundt i mange år, uden at tage på. Dette besluttede jeg mig for at ændre på for godt 3-4 måneder siden. Jeg begyndte at tænke over hvad jeg spiste, drikke rigeligt med vand og træne tre gange om ugen. Siden har jeg været meget meget gladere, og jeg føler mig ikke længere usund. Jeg spiser stadig slik, men i små mængder.. jeg mener at det er vigtig at man stadig kan spise og drikke usundt engang imellem, så det hele ikke bliver så kedeligt.

Da jeg begyndt at træne var det vigtigt for mig at have et forbillede.. her brugte jeg weheartit.com til at finde en masse billeder af veltrænede piger, hvilket motiverede mig rigtig meget og det gør det stadig. Så mit bedste råd til at komme ud af døren og ned i fitness eller bare ud at løbe, er forbilleder.. noget man kan kigge på og noget man kan drømme om. Dette kan også være modeller, for det er jo kun nogle modeller som har en spiseforstyrrelse eller lignende. Håber ikke at i synes at denne form for indlæg er irrelevant eller stødende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar