BLOG RECOMMENDATION | NATIVE FOX




Langt om længe har jeg tid til at smide et indlæg ind til jer! Da jeg snart skal have mit afgørende karakterblad for 1. år er der ekstra mange afleveringer.. og de afleveringer skal der selvfølgelig gøres ekstra meget ud af. Jeg glæder mig sådan til sommerferien. Bare det at glemme alt om skolen, nyde varmen, tage på stranden, gå i lækre outfits og spise masser af is, - sommer er altså det bedste! :)

Har for nylig fundet en ny blog ved navn NATIVE FOX, som bare er vildt inspirerende! Den vildt smukke pige,- Jennifer Grace - bag bloggen, formår at kombinere nogle virkelig lækre items på sin helt egen unikke måde.Ofte synes jeg at der kan være for mange billeder på "outfit-blogs" af det samme outfit, hvilket bliver lidt kedeligt i længden. Her er Jennifer god til at holde sine indlæg helt simple med et enkelt billede og en tilsvarende tekst. Desuden linker hun til hvert eneste item som hun har på, på billederne.. man har altså mulighed for at få fingrene i alt det lækre tøj! Ta' et kig forbi hendes blog her !!

2 kommentarer:

  1. Nøj hun har en fed stil kigger forbi hendes blog :)
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt vild med hendes stil og hendes billeder! :)

      Slet