SICKNESS


                                                                                                                                                                                   





Jeg vågnede igår og havde det rimelig skidt, men da jeg jo helst vil undgå fravær tog jeg selvfølgelig i skole, hvilket var virkelig dumt da jeg allerede to timer senere måtte smutte hjem i seng igen. Sådan kan man altså også starte sin weekend øv øv :(
I dag har jeg bare ligget under min varme dyne med min nye strik på (den på billedet) og ellers har jeg "rigtig hygget" mig med en matematik emneopgave.



                                                                                                                                                                         







For et godt stykke tid siden købte jeg mavetasken med nitter som i kan se på billederne. Er ret vild med det simple-look bestående af sorte jeans, en oversize t-shirt eller skjorte og self. mavetasken.Til sommer ville den også være fin med et par shorts!
Jeg vil helt sikkert foretrække at have den over skulderen og ikke rundt om mave, da det efter min mening ser meget federe ud!<3

8 kommentarer:

  1. Ihh, en fantastisk dårlig start på weekenden! :( Rigtig god bedring!
    - Fed mavetaske! ♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig dårlig start :(
      - Tusind tak søde <3

      Slet
    2. Må håbe at det snart går over igen, så du kan få tid til at nyde weekenden! Selv tak ♥

      Slet
    3. Håber det inderligt! Det kunne være rart at få lov at nyde søndagen uden sygdom<3

      Forsat god weekend<3

      Slet
  2. Åh, så lækker en taske!
    Jeg er lige startet forfra på en ny blog, og skriver til dig i håb om at du får lyst til at kigge forbi. Bliv meget gerne fast læser (slf kun hvis det er noget for dig), som en bekræftelse på at du synes om hvad jeg laver.
    http://www.juliejoer.blogspot.dk/
    Knus fra Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Den er nemlig rigtig lækker :)
      Jeg vil self. hellere end gerne kigge forbi<3

      Slet
  3. god bedring, er vild med mavetasken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Den er også virkelig fin :)

      Slet