SUMMER 2013 | BIKINI SEASON

Når nu jeg skrev lidt om træning i forbindelse med den kommende bikini sæson igår, tænkte jeg at jeg ville vise jer et par lækre bikinier og nogle favorit sommer items. I år synes jeg personligt at der skal farvede mønstre på bikinien, fx som i ser på den røde og lyserøde bikini ovenfor. Jeg har selv købt en hvid og en sort, hvilket er rimelig basic.. så jeg håber på at finde én i stil med dem ovenfor når jeg skal på ferie. En af de vigtigste detaljer for mig denne sommer er at bikinien og neglelakken på både finger og tær matcher. Jeg synes at det er så fint og gennemført. Farverne skal efter min mening være friske og stå i kontrast til en sunkissed skin, - det ser så godt ud.
Hvad synes i om sæsonens bikinier? 

4 kommentarer:

  1. elsker sommer og bikini inspiration :D

    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig! Sommer generelt er meget inspirerende :)

      Slet
  2. Elsker den grå bikini og den hvide blonde nederdel :)

    SvarSlet