NEW IN


MONKI JAKKE | FIND DEN HER
Var i dag forbi Monki, hvor jeg fandt denne super fine efterårs/vinter jakke. Jeg er totalt skudt i den, den sidder bare helt perfekt og behageligt. Derudover kan jeg godt lide dens helt enkle og minimalistiske look.Valgte den i sort, da det går til alt og aldrig går af mode, men den fås også i grå, hvis nogen skulle være interesseret. Jeg har gjort det at jeg har købt et gråt, stort, og blødt tørklæde til, så det hele ikke bliver sort, og det fungere faktisk rigtig godt.  Hvad synes i om den?

God weekend til jer!<3

14 kommentarer:

  1. It is really cool!! Fashion blog: http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/09/flowers-for-autumn-yes-we-can.html

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Super skøn new in! :-) <3

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hvor er den dog skøn - jeg er helt vild med den smukke facon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også faconen jeg faldt for ;)

      Slet
  5. Den er så fin, har også selv overvejet den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun anbefale den. Den sidder bare så godt på :)

      Slet
  6. Den er virkelig lækker. Har selv overvejet den meget, men har været lidt i tvivl om den fungere til den danske vinter, gør den det??

    juliekirkeby.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ikke varm nok til vinteren, i sig selv.. men jeg gør det at jeg bruger min læderjakke under den, og det fungerer faktisk super godt!

      Slet