ANSWERS


Hvis du fik et gavekort på 500 kr til en valgfrig butik, hvilken butik skulle det så være til?
Hmm, kan ikke vælge mellem Zara, Topshop og H&M.
Hvilke fritidsinteresser har du/går du til?
Lige p.t. går jeg ikke til nogle. Jeg har tidligere gået i fitness, og derudover har jeg også danset hiphop og disco i ca.13 år. Jeg overvejer dog kraftigt at vende tilbage til dansen, da jeg savner det rigtig meget.
Hvad synes du en blog skal have, for den er interessant?
Jeg synes at en interessant blog er sin helt egen, har gode skarpe billeder, interessant tekst som er levende - her mener jeg, at det er fedt med en form for talesprog, så det ikke bliver for formelt og kedeligt. Jeg synes desuden at den skal være varierende mht. indlæg og design, men når det så er sagt, synes jeg at det kan være fedt når en blog har ’ugens’ eller ’månedens’ et eller andet.
Hvorfor startede du med at blogge?
For et par år siden var jeg ret stor fan af Maja Ravn, og hun var faktisk den eneste blogger jeg kendte til. Jeg så mulighederne i at kunne udtrykke sig personligt og stilmæssigt på sin helt egen online fashion-dagbog. Og da én af mine tætteste veninder så valgte at oprette en blog, tænkte jeg at jeg ville give-it-a-shot.
Twitter vs. Facebook vs. Tumblr?
Puha, er ret stor fan af Tumblr, men må dog indrømme at jeg bruger mere tid på Facebook.
Hvorfor 'Adicters'? 
Adicters stammer fra ordet ’addict’ som betyder afhængig. Der er ikke to dd’er i ADICTERS, da jeg af den simple årsag simpelthen synes at det ser dumt ud.. det lyder måske lidt mærkeligt, men det fungerede altså bare ikke som ’’logo’’. Derudover synes jeg ikke at alting behøves at være så firkantet.
Hvad er din yndlings-is?
Lakridsis - uden tvivl.
Livret?
Det er helt sikkert sushi, er vild med det!
Yndlings citat?
Jeg har to citater jeg holder meget af.
- „Be who you want to be, not what others wants to see.“. Smukt og sandt. 
- „At kunne lide en person som ikke kan lide dig igen, er som at holde en tændstik. Du bliver nød til at give slip, ellers kommer det til at gøre ondt.“ So true.
Yndlings forfatter og bog?
Jeg er ikke ligefrem bogorm, men jeg er fan af Jussi Adler-Olsen’s krimier og specielt ’Flaskepost fra P’.
Yndlings farve?
Sådan én rigtig sommerlig koral farve.
Yndlings serie?
Serie og serie, jeg er p.t. vild med For lækker til København og Danmarks næste topmodel.
Hvem eller hvad inspirerer dig?
Andre bloggere, tumblr og min omgangskreds.
Yndlingsblog?
Der er så mange gode blogs, så det er helt umuligt at udpege én yndlings. For tiden er jeg ret betaget af Untitled, Live and dream og Mesmerized.
Er der nogle specielle bloggere du gerne ville møde?
Selvfølgelig pigerne bag ovenstående blogs. 

6 kommentarer:

  1. Smukke citater, du har fundet frem :)

    SvarSlet
  2. Virkelig lækker blog du har! Er helt vildt med dit design! Må jeg spørge dig om hvordan du laver din indlægstitel? Er det en du laver på din computer eller er det dit design på blogspot? :-)
    Emma // http://emma-kirstine.blogspot.dk/

    SvarSlet